» przeczytaj wszystkie opinie

Nowości
ZWILŻACZ GLICERYNOWY BIC 20ML
ZWILŻACZ GLICERYNOWY BIC 20ML
8,70 zł 7,07 zł
szt.
ZWILŻACZ GLICERYNOWY DONAU 20ML
ZWILŻACZ GLICERYNOWY DONAU 20ML
10,92 zł 8,88 zł
szt.
Polityka Prywatności - RODO

Polityka prywatności

RODO - INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że firma Easy Office Jacek Holicz z siedzibą 45-024 Opole, ul. Staromiejska 7/4 NIP 7542792573, przetwarza Państwa dane, które przekazali nam Państwo na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody.

 

Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), mają charakter danych osobowych.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych,

w szczególności z Ogólnym Rozporządzeniem Ochrony Danych (RODO), celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych w zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł.

 

W świetle powyższego pragniemy poinformować Państwa, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: administrator danych) jest firma Easy Office Jacek Holicz. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na podany powyżej adres lub pocztą elektroniczną na adres info@biuroto.my
  2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z obowiązku realizacji zamówień w ramach umowy kupna-sprzedaży zawieranej w serwisie easyoffice24.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji założonych zamówień, jak również w celach obsługi zgłoszeń reklamacyjnych, zapytań ofertowych czy zbierania opinii o naszej firmie.
  4. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w zakresie, w jakim zostały one udostępniane przez Panią/Pana
  5. Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do odbiorców w państwach trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
  6. Pani/Pana dane osobowe, w zakresie niezbędnym, mogą być przekazywane do firm kurierskich (DPD,Poczta Polska,Ruch S.A,Inpost) w celu realizacji (dostarczenia) złożonego zamówienia.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora danych przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora danych.
  8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
  • żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
  • żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
  • żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
  • przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

  1. Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

Firma Easy Office w trosce o bezpieczeństwo Państwa danych osobowych wprowadza najwyższe standardy bezpieczeństwa w obsłudze tych danych. 

- nie przechowujemy Państwa danych osobowych dłużej niż to konieczne 
- korzystamy z rozwiązań informatycznych i technicznych dostarczanych tylko przez firmy zarejestrowane na  terenie UE oferujące najwyższe standardy bezpieczeństwa
- szkolimy pracowników w zakresie ochrony Państwa danych osobowych
- korzystamy w nowoczesnych rozwiązań zabezpieczających Państwa dane osobowe

 

           NIE WYKORZYSTUJEMY PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH W CELACH MARKETINGOWYCH 

"COOKIES"

W serwisie easyoffice24.pl stosowane są pliki „cookies”. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do Twoich danych zmieniając ustawienia „cookies” w swojej przeglądarce.

Niniejsza „Polityka prywatności” służy wyjaśnieniu tego, w jakim celu na stronach internetowych, którymi administruje Easy Office, używane są pliki „cookies” oraz w jaki sposób użytkownik może określić warunki stosowania plików „cookies”. Przez korzystanie z tej strony wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką prywatności.

Czym są pliki „cookies”?
Pliki „cookies” to krótkie pliki tekstowe, które są przechowywane w przeglądarce lub na dysku twardym komputera użytkownika strony internetowej, na której stosowane są pliki „cookies”. W przypadku ponownej wizyty użytkownika na stronie internetowej pliki „cookies” pozwalają na rozpoznanie urządzenia końcowego użytkownika i dostosowanie strony do jego preferencji.

Jakie funkcje pełnią pliki „cookies”?
Pliki „cookies” mogą pełnić różne funkcje. Podstawowe z nich to zapamiętywanie preferencji użytkownika i dostosowywanie do nich zawartości stron internetowych, umożliwienie przygotowania statystyk odwiedzin stron internetowych lub możliwość polecenia użytkownikowi treści, które są dla niego najbardziej odpowiednie.

W jakim celu stosujemy pliki „cookies”?
Pliki „cookies” stosujemy na naszych stronach internetowych w następujących celach:
Konfiguracji serwisu – umożliwiają ustawienia funkcji i usług w serwisie.
Uwierzytelniania – umożliwiają informowanie gdy użytkownik jest zalogowany, dzięki czemu witryna może pokazywać odpowiednie informacje i funkcje.
Reklamy – umożliwiają wyświetlanie reklam, które są bardziej interesujące dla użytkowników, a także personalizowanie reklam.
Analizy i badania zachowań użytkowników – umożliwiają odczytanie preferencji użytkowników i poprzez ich analizę ulepszanie i rozwijanie produktów i usług. Zbieranie informacji odbywa się anonimowo, bez identyfikowania danych osobowych poszczególnych użytkowników.

Jak usunąć lub zablokować pliki „cookies”?
Domyślne ustawienia przeglądarki internetowej zazwyczaj pozwalają na umieszczanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym użytkownika. Zgodnie z art. 173 ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 21.12.2012 r., poz. 1445) pozostawienie takich ustawień przeglądarki po otrzymaniu informacji na temat plików „cookies” stosowanych w witrynie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na stosowanie plików „cookies” w witrynach internetowych.

Użytkownik może zmienić domyślne ustawienia przeglądarki w celu uniknięcia zamieszczenia plików cookie na jego urządzeniu. Opis konfiguracji plików cookie dla poszczególnych przeglądarek: FirefoxGoogle ChromeInternet ExplorerBingSafari.

Należy jednak pamiętać, że usunięcie lub blokada plików „cookies” może wiązać się z tym, że niektóre sekcje naszych stron internetowych nie będą funkcjonowały poprawnie. W szczególności blokada plików cookies uniemożliwia logowanie w naszym serwisie.

 

Nie możesz czegoś znaleźć ? 

Zadzwoń lub napisz - mamy ponad 30 000 produktów w ofercie !

Codziennie dodajemy nowe 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl